top of page
2.png

Zien hoe goed uw partners écht presteren?
Wij brengen het haarscherp in beeld...

Wanneer u voor sales of klantenservice met externe partners werkt, blijft u als opdrachtgever (mede)verantwoordelijk voor wet- en regelgeving én de kwaliteit van hun werk.

Wij onderzoeken of uw partners voldoen aan alle wettelijke én interne kwaliteitseisen. Dat doen we niet op gevoel, maar op feiten: door gesprekken terug te luisteren, klanten na te bellen, chatlogs tae analyseren en via mystery shopping.

 

Daarnaast voeren we audits uit op locatie. Zo brengen we in kaart of processen, beveiliging en organisatie écht op orde zijn. Het resultaat? Heldere managementrapportages, praktische inzichten en concrete tools om prestaties te beoordelen en risico’s te verkleinen.

Meer inzicht. Minder risico. Betere partners.

4.png

1

Audit & compliance

We voeren audits uit bij uw sales- en klantenservicepartners, zowel op afstand als op locatie. Daarbij kijken we naar processen, beveiliging, organisatie en naleving van wet- en regelgeving. U weet precies waar uw risico’s liggen en waar verbeteringen mogelijk zijn.

2

Kwaliteitsmetingen

Wij luisteren gesprekken terug, lezen chatlogs na, bellen klanten en doen mystery calls. Zo meten we of partners werken volgens uw kwaliteitsstandaarden — en hoe de klant de interactie écht ervaart. Onze rapportages laten in één oogopslag zien waar het goed gaat en waar sturing nodig is.

3

Rapportage & advies

We vertalen alle bevindingen naar overzichtelijke managementrapportages en dashboards. U krijgt niet alleen inzicht, maar ook concrete aanbevelingen en tools om prestaties te verbeteren en compliance te waarborgen.

Adres

Royaards van den Hamkade 165, 3552 CL te Utrecht

Telefoon

0850607611

Email

Connect

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page